dissabte, 12 de desembre del 2020

Orís - Puigcornador i Sant Salvador

Després de molts anys, avui he tornat ha trotar amb l’antiga colla dels Ges Extrem. En Jaume, en Pere i en Juani. També ha vingut en Xevi que enguany s’ha convertit en la meva ‘parella de ball’.

Sortim des de Vilaseca en direcció a Borgonyà i cap a Orís, on després de passar el poble agafem el PR fins arribar a la rectoria. Des d’allà seguim uns metres per la carretera i agafem un corriol entre camps  a mà esquerra, aquest és el mateix que vàrem passar durant el trail d’Orís. Anem fent puja-baixes enmig de bosc i camps. Per suggeriment d’en Jaume, afegim algun tram que jo no coneixia i fins a sortir de nou a la carretera de Gallifa. Bans però he relliscat i he tingut una bona caiguda i vaig una mica adolorit, però sense cap conseqüència greu.

Seguim per la pista aquest cop sense deixar-la fins que arribem al corriol de St. Boi, el qual fem de pujada. Un cop a la Collada de Can Serra, i per sugerència de nou d’en Jaume, agafem un corriolet que queda amagat a l’esquerra i que després d’una curta per intensa pujada, ens porta fins al Puig cornador. Des d’aquí desfem una part de camí i agafem un baixador que ens fa canviar de vessant dei sortim directament a la pista de St. Salvador. Trotem per la pista i arribem a l’Ermita en 2h 10min. Portem 14 kms, ara ens be de baixada. Seguim per el corriol que baixa resseguint la cinglera, crec que mai em cansaré de fer aquest corriol.

Sortim del corriol i anem a buscar ja camí de tornada. En Xevi, ja fa estona que va tou,...el ritme d’avui és bastant més alt que el d’altres dies i decidim retallar una mica la sortida prevista i anar baixant de dret. Per tal de retallar uns metres, en Jaume ens porta per un nou baixador que desconeixíem i que ens porta a la carretera de Orís de nou, la qual seguim fins a la rectoria. Just abans d’arribar a la Rectoria, encara tenim prou alè per fer una sèrie entre en Jaume en Pere i Jo. Segons puc comprovar aquests tenen una marxa més que jo. En Jaume dues.

Ens reagrupem a la rectoria, ja que en Juani i en Xevi no havien participat de l’Sprint fins la rectoria i seguim per cap avall, de nou agafant el camí del PR i desfent tot el que queda de camí fins a Vilaseca de nou, passant per Orís i Borgonyà.

Tanquem doncs la jornada a Vilaseca on parem a fer el got a la fonda i comentar la jugada amb les bones vibracions d’haver pogut trotar de nou al la colla. Hi tornarem!