diumenge, 22 de desembre del 2019

Caco amb l'Iker

Estem ja de vacances de nadal, i la millor manera d'estrenar-les es fent una sortideta per estirar les cames a la muntanya.

Hem sortit amb l'Iker, aprofitant que està motivat amb els trails a fer una mica de CaCo per la muntanya. Hem decidit de fer una par del track del tastet de Matxos. La idea es fer la part que va desde Vilaseca fins al trencant de les gargantes i després fer el tram final del Trail 3 Batlles fins a casa.

Sortim a les 8 del matí i anem en direcció a Borgonyà, el qual travessem pel centre en direcció al Cementiri on ens desviem per agafar el GR en direcció a Saderra. Comencem a trotar una mica per el corriol, però l'Iker diu que no es troba massa bé dela panxa, i afluixem el ritme, ja que es va quedant una mica queda enrera. Seguim el track i en el km 3 ens desviem en direcció nord-est. Ens costa una mica de trobar el camí, ja que no hi ha marques de cap tipus i el camí no està gaire fresat.

El camí comença a enfilar fort, i l'iker se sent una mica marejat. Sembla ser que l'esmorzar se li ha posat malament i esta tenint una mala digestió. Ens anem parant a estones perque vagi recuperant i mica amica sembla que es va trobant una mica millor.

La pujada surt a una pista, la qual si la seguim cap avall ens durà a les gargantes, no obstant, decidim agafar un corriolet que travessa just davant d'on estem i que conec de passar-hi en el trail 3 Batlle, així retallem una mica de distància i desnivell. Enfilem amunt fins a arribar al coll de 3 Batlles. Un cop aqui decidim girar cap al Serrat Alt en comptes de cap al Castell, ja que l'Iker preferix agafar el camí més curt al haver-ho passat malament durant quasi tota la ruta.

Passem per sota el Serrat Alt i baixem en direcció al Sot Gran i des d'aquí trotem per la pista que ens porta directament fins a Vilaseca.