dimarts, 1 d’octubre del 2019

Estrenant Joguina Nova

Sortideta amb bicicleta, després de molt de temps de no pedalar, a més, avui estrenat bicicleta, ja que he comprat una bicicleta de carretera per agafar fondo en epoques que no pugui o vulgui sortir a còrrer.

La sensació de conducció és totalment diferent en respecte a la BTT. D'entrada, ja m'esperava que fos així, però m'ha sobtat que em costés tant acostumar-m'hi. 

Per tal de provar-la he anat fins a la Vola, una volta que acostumo a fer amb la BTT quan vull 'rodar' i que conec bastant, així puc comparar bé entre una i altra. La primera gran diferencia evidentment, està en la posició sobre la bici, anant molt més inclinat sobre el manillar. Un altre aspecte que he trobat molt diferent es la frenada, acostumat a la frenada dels discs de la BTT, aquesta a penes frenava. Més tard, m'he adonat que els frens estaven descollants, ja que aquests tenen una peça que els afluixa per treure la roda.

Respecte a la sortida en si, evidentment, la volta ha estat molt més ràpida sobretot en la pujada fins a La Vola. No així la baixada, ja que al anar gairebé sense frens no podia baixar tant ràpid com hauria volgut.

En definitiva, bones sensacions sobre la bici, tot i que hem caldrà alguns kms. més per agafar-hi l'aire.

FITXA:
Vilaseca - La Vola: 45 min
La Vola -  Vilaseca: 31 min
Temps en moviment: 1h 16 min
Temps aturat: 5 min
Temps total: 1h 21 min
Distància: 27,2 Kms.
Desnivell: 118+/118-