dissabte, 15 d’agost del 2009

Per la costa de l'Escala

Avui hem fet una sortideta amb la bici des del càmping.

Feia molts dies que no agafava la bici i tenia ganes de fer una bona sortida, així que el dia abans vaig quedar amb en Pere per anar a fer un volt.

A les 8h reunió davant de casa seva, allà ens trobem, en Pere, jo, dos companys més de Torroella i quatre més que s'estàn al càmping i que resulta que són de la comarca (Taradell, Balenyà,...)

Anem per una pista ampla i per una trialera que no havia recorregut mai en direcció a les Dunes, aixi que aviat trepitjavem les sorres del Montgrí.

Hem sortit a l'Escala, a on tot seguit anem a buscar la platja, la qual resseguim passant pel port nàutic, arribant al port de pesca enfilem per un corriol rera d'una nau i pujem fins als antic terrenys militars, seguim el camí tot resseguint la línia de la costa.

Anem a sortir a Cala Montgó, passem rera un càmping i anem asortir al llindar entre l'Escala i Torroella tot resseguint la'frontera 'durant' una estona. Abans de retorna a les sorres en Miquel (de Balenya) que va molt tocat d'un genoll diu que ell tira recte per la carretera.
Així doncs el grup es divideix en dos, en Pere, jo, en Quim de Torroella i un parell més anem per les dunes fins a Sobrestany, mentre que la resta van a sobrestany per carretera.
Un cop tots reunits, en miquel opta per quedar-se a sobrestany mentre un dels companys de Taradell va a buscar el cotxe. La resta tirem cap a Torroella. Parada obligatòria per fer la clara de torn i cap a casa.