dijous, 22 de juliol del 2021

Puigsacalm

Avui hem anat a fer un Puigsacalm amb l'Iker. Teniem intenció de fer temps en el tram de pujada, així que hem pujat d'hora per aprofitar la fresca.

Hem sortit a les 7:30 des de Barcons i hem enfilat pel camí amunt, al principi caminant a pas lleuger per escalfar una miqueta. Passada la zona de les alzines guapes, i just on el camí comença a planejar una mica comencem a trotar. L'Iker es posa al davant i tira fort durant bona part de la pujada.

Arribem a Fontornadissa amb poc més de 20 min. La pujada des de la font se li fa més dura a l'Iker que es queda una mica enrera, a forçat una mica massa en el primer tram i té una mica de flato. Pujem caminant per el prat fins a trobar la porta.

Passada la porta, seguim amunt intercalant el trotar amb el caminar i en poca estona ens plantem a peus de pujada final i fem una última apretada. Finalment fem cim amb 40min 55 seg. conseguint baixar en 7 min la nostre anterior marca.

Després de prendre una mica d'aire, iniciem la baixada la qual ens agafem amb calma. Acabem l'entreno d'avui després de 1h 20 min.