diumenge, 28 de febrer del 2021

Vidrà - Sant Pere - Vidrà

Sortideta familiar avui. A proposta de l’Iker que és qui va tenir la idea, hem fet travessa de Vidrà a St. Pere. La Mònica, l’Iker i jo. Hem deixat el cotxe a la plaça de Vidrà i ales 8.20 hem arrencat a caminar per anar a buscar la pista que porta cap a la casa de la Vall A aquestes hores, el camí es poc transitat i no trobem a ningú pel camí. Anem amb pas ferm fins al Salt del Molí, on ens desviem per fer-hi una visita per veure com baixa. Aquí ens trobem amb algun corredor matiner. Reculem per tornar al camí i seguim la pista per anar a buscar el camí de la Tosca.

Arribem a la Tosca amb a penes 45 minuts de caminada, fem unes fotos i seguim camí cap a la casa de La Vall. Aquí decidim baixar cap a Sant Pere per la pista de forat micó en comptes de pujar cap a la Portella.

La baixada se’ns fa divertida ja que el riu porta força aigua i l’hem de travessar vàries vegades, amb la qual cosa fa que ens mullem els peus vàries vegades. Sortim a la carretera La Vola i agafem direcció ja a Sant Pere.

Un cop a Sant Pere, decidim separar-nos. L’Iker i la Mònica van directes cap a casa pel carril groc, jo pujo a Bellmunt per anar a Vidrà a recollir el cotxe. Pujo per el camí vell i intento pujar a un ritme alt fins al santuari on arribo amb 55 min des de la plaça del poble.

A Bellmunt prenc un gel i respiro una mica i agafo el camí cap a hi-era-de-massa tot trotant. Al coll, baixo directament per la pista, haig de parar un moment i caminar per agafar aire, la pujada a Bellmunt ha estat molt ràpida i no he pogut recuperar prou a la baixada. Finalment, arribo a Vidrà després de 25 minuts de baixada.