dilluns, 15 d’agost del 2016

10 kms de Running Per Puigcerdà

El dilluns dia 15 d'Agost es disputava la 4ª Dream Runners a Puigcerdà. Era una bona ocasió per apuntar-se a una cursa i veure sobre el terreny que tal estava de forma.

El Divendres 12, els nanos es van apuntar a la cursa, ja que ells havien de còrrer distàncies curtes i molt assequibles per a ells. 700 metres l'Iker i 1700 l'Erik. Aprofitant que ells s'apuntaven, vaig prendre nota del recorregut de 10 kms i vaig decidir de fer-lo pel meu compte i veure que tal estava abans d'apuntar-me a la cursa.

Així al matí de dissabte vaig sortir d'hora al matí. Sortint desde el Passeig i voltant tot el llac, per baixar en direcció a Sant martí d'Aravó. Abans d'arribar a Sant Martí, la cursa es desvia a la dreta transcorrent per l'anomenat pla d'Enveitg, que durant un tram ressegueix la via del tren per girar de nou a la dreta i retornar cap al Passeig d'on hem sortit. Aquest és el punt quilòmetric 4'5 de la cursa i on hi ha marcat l'avituallament. Val adir que sobre el km3 vaig tenir un 'baixon' molt fort i vaig haver de fer un tram caminant durant 2-3 minuts.

Un cop al passeig el circuit puja en direcció al camp de Futbol i segueix en direcció al nou Hospital. Desde l'hospital segueix un bon troç enllà fins a un petit estany que no coneixia més enllà del camí dels enamorats. Tornada per davant de Rigolisa i ja directe cap a l'Estany de nou.

Vaig trigar 1h 05 min a fer tota la volta, però vaig acabar molt tocat de cames amb la qual cosa no vaig acabar fent la cursa.