dilluns, 8 d’agost del 2016

De Ribes a Puigcerdà

Aprofitant que passariem un dies a Puigcerdà de vacances, vam aprofitar amb l'Erik per pujar-hi amb la BTT desde Ribes de Freser.

Vam sortir desde el Pàrking del Condis que hi ha a l'entrada de Ribes. Vam rodar pràcticament el 100% per asfalt, tot fent la Collada de Toses que se'ns va fer molt llarga. Teniem cotxe escombra / avituallament, que ens esperava cada tants quilòmetres, així que vam pujar tot xino-xano. feia molta calor ja que vam sortir sobre les 5 de la tarda i a aquella hora el sol apretava de valent. Vam arribar a l'hotel de la collada amb 2h 35min.

La Baixada, molt més ràpida, però no tant com en altres vegades que havia rodat sol. Va ser més descansada i quan es vàrem adonar ja erem a Queixans. L'ultim tram desde Queixans fins a Puigcerdà sempre és el més dur de tota la sortida, ja que les cames ja porten molts quilòmetres i queden els ultims 5 quilòmetres de pla entre el terme de Les Pereres (per pista) i la llarga recta de Sant Marc, rematant-ho tot amb la temuda pujada al llac la qual vàrem fer per la banda més llarga i menys dreta (la que puja desde la frontera). Finalment vàrem arribar amb 3h 10 min i 54 kms a les cames.