diumenge, 28 de febrer del 2010

9è Cross Escolar de Torelló

Avui he participat al 9è Cross escolar de Torelló. No, no és que hagi tornat a l'escola, el fet és que aprofitant que l'Erik corria en el cross i que es feia una cursa al final per als pares m'he engrescat a provar-ho.

Mai no havia corregut un cross i val a dir que és bastant diferent al que serien les curses de muntanya que és el que jo he fet en alguna ocasió. Hem corregut crec que uns 1500 metres més o menys (una cursa oficial de cross són 4000) però ha sigut durilla tot i tractar-se d'una cursa de pares i no una competició oficial. La sortida ha estat molt ràpida i el grup de davant han marcat un ritme molt alt, el qual he pogut mantenir fins quasibé acabar la primera volta. A partir de la segona he afluixat una mica i he intentat trobar el meu ritme i deixar el grup del davant. 

Per darrera meu sentia esbufegades i he tingut que córrer algo més ràpid per mantenir la posició. A 500 metres de l'arribada més o menys, el meu perseguidor, en Tino s'ha posat a la meva alçada i m'ensenyava les dents hem seguit junts uns metres he intentat recuperar una mica d'aire, doncs pintava que ens la jugariem a l'esprint . En trepintjar la pista del camp de futbol he posat la directa deixant-lo una mica enrera (poder no s'esperava el canvi de ritme). Al final ha estat molt divertit, curt però intens. Llastima que feia setmanes que no entrenava, doncs m'hagués agradat mantenir el ritme dels primers.


En fi bones sensacions i els bessons recuperats del tot. Reprenem els entrenaments.

PD: La Froto no és molt bona però és el que hi ha.