dijous, 9 de setembre del 2010

Preparant la Duatló

Ja fa dies que hauria d'estar preparant la duatló de Bellmunt, però jo sempre he deixat les coses per ultima hora. Ja al cole sempre era dels que estudiava el dia abans de l'exàmen i a vegades funcionava, però no crec que aquest cop aquesta formula sigui fiable.

Tot i que aquest estiu he pogut sortir a córrer bastant, les últimes tres setmanes a penes havia fet res, ja sigui per mandra o per el costipat que vaig agafar la setmana passada. El fet és que Bellmunt està aquí i jo fa dos setmanes que no corro, bé el dissabte vaig fer la cursa de muntanya si, però això no em fer si adonar-me de que fi, fi no estava. I la bici fa un més i mitg que no l'ensumo a part d'alguna sortida espòradica.

Així es presenta la Duatló de Diumenge. Per tant avui volia fer bicicleta ja una mica en serio. Volia anar fins a la Vola per la carretera per pillar fondo, però un cop a Sant Pere m'he dit - Que collons anem a Bellmunt a veure com està el pati.- I dit i fet he pujat a Bellmunt. La veritat és que he anat molt millor del que m'hagués imaginat. Sense fer un gran temps (45 min de la plaça fins al pàrking) però amb sensacións força bones, ja que no he pujat gota agfogat en cap moment i amés bastant fresc de cames.

En fi, que ara jo no veig tan negre la cosa, només espero tenir un bon dia diumenge i que les restes del constipat hagin desaparescut del tot.

1 comentari:

cajuanuix ha dit...

Ànims i sort pel diumenge, ens veiem a la sortida!!