divendres, 17 de setembre del 2010

Preparant els Tracks

Després de la duatló m'he pres la setmana de relax, però avui ja divendres, he sortit a estirar una miqueta les cames amb la BTT, ja que haig de començar a fotre-li amb la bici si vull fer els Tracks del Diable amb condicions pel pont del pilar, i res millor que acompanyar durant una estona a quatre BTTeros que anaven a fer els Tracks en el seu primer dia. 

A les 9:30 havia quedat amb en Jordi al local de Tracks del Diable per sortir, però al final no hem sortit fins passades les 9:45. Erem en Jordi, els seus cunyats, l'Isma i en Patxi i un company d'aquests. També ens hi ha acompanyat en Xevi Rubio, que faria amb ells els dos primers dies de ruta.

Un cop hem sortit i atravessat el poble ben bé pel mitg, encara ens hem tingut que aturar al polígon les vinyes per repassar GPSes i fer una fotillo de rigor. 

A les deu tocades ja pedalavem tot seguint el track, bé jo seguia a la resta. El terreny era molt moll degut a les fortes plujes dels dies anteriors, així que s'intuía que trobaríem fang.

Arribem a un primer obstacle, que és travessar el riu a l'alçada de Targarona. Aquest baixaba ple de collons. al final després d'una llarga estona de debat decidim d'atravessar-lo. En Xevi el primer aconsegueix passar sense posar peu a l'aigua , jo vaig segon i a mitg camí ja poso peu - millor el peu que no tot el cos - penso, i acabo de travessar amb la bici a coll. La resta decideixen descalçar-se i atravessar el riu amb la bici a coll.

Reprenem la marxa i anem atravessant corriols entre ortigues. hi ha molt de fang i costa de pedalar a més la bici derrapa de tot arreu. Passem per un tram amb un pam de fang que fa que les rodes es converteixin en un conglomerat de fang i fulles enorme i que fa que portem un gran pes afegit. finalment arribem a les cases de la riera.

Anem a buscar el camí del Puig passant per un nou corriol i sortim a la carretera de la Vola on fem parada tècnica per reagrupar-nos.

A partir d'aquí jo em despedeixo de la resta del companys per tornar per carretera cap a Torelló, doncs tinc el temps just.

Al final acabo la sortida amb 19 Kms a les cames i els peu ben molls.