dissabte, 7 de novembre del 2009

Final de la Ges Extrem '09

- VALLTER - (07/11/09)


Avui em tancat la temporada, i com ja va sent habitual ho em fet amb la clàssica pujada amb BTT a Vallter, tot i que aquest any per motius de calendari s'ha endarrerit uns mesos ja que els darrers cinc anys s'havia fet pel Juliol.

Em deixat els cotxes a Camprodon i em pedalat fins a Setcases tot escalfant una mica i com sempre aquí s'han creat dos grups, el grup élite i el de la resta de mortals.

Un cop a Setcases em preparat la graella de sortida al pont, com sempre, i s'ha donat la sortida amb el tradicional petard.

La cursa ha estat algo més lenta que en edicions anteriors, tot i que alguns rebaixesin temps, i la veritat és que fotia un fred de collons allà dalt i la musculatura no treballava igual que al Juliol.

Arribant al pla a més feia un vent de cara amb ràfagues molt fortes que en ocasions et donava la sensació d'estar fet rodillos.

La victòria se l'ha endut l'Arnau amb un temps de 48' 30" i que ha s'ha tingut que disputar el lloc a l'esprint amb en Tarrés. El tercer lloc del pòdium ha estat per en David amb 50' 15".

Jo per la meva banda hi he estat 1h 12' molt lluny del temps que vaig fer l'ultim cop.