diumenge, 17 de febrer del 2019

Trail Familiar

Aquest matí hem torant a sortir amb els nanos. Una mica de Trail per estirar les cames per la zona de Bellmunt.

Hem deixat el cotxe a l'esplanada de la Redorta i hem enfilat per la carretera amunt fins arribar a l'alçada del trecant de Mas Pedroses. Allà hem agafat el camí vell per pujar pel dret cap a Bellmunt on arribem en 39 minuts. Un cop a dalt mengem una mica i baixem cap a Hi-era-de-Massa trotant pel cami. Al trencant girem a la dreta, per anar a buscar el cami que porta a La Tosca de Degollats. Feia anys que no passava per aquest tram i se'ns a fet una mica llarg, jo el recordava més curt. Tanmateix l'hem fet combinant el caminar i el trot lleuger.

Arribem a la Tosca en 1h 12min on parem per fer alguna foto i hidratar-nos. Seguim fins a la casa de la Vall. allà itentem buscar el camí que ens hauria de dur cap a la Portella, però al no trobar-lo ( o no recordar on s'agafava millor dit) tirem de GPS i agafem un track que ens fa baixar per la pista fins a forat micó.

Un metres després de passar la tancatravessem un prat a mà dreta que ens porta per un cami força fresat i que es va enfilant amunt. aquest camí ens porta per sobre de la cas del serrat, recordo haver-lo fet en alguna ocasió. Al cap d'una estona de camí, enllacem ambun camí que be de la dreta y que dedueixo es el camí que bé de la portella i que es per on hauriem d'haver arribat nosaltres. Segui a l'esquerra en direcció a munt cap a Bellmunt de nou. Ara pujem per un tram que ja vàrem fer anys enrera durant la priemera edició de la duatló de Bellmunt. El camí puja fort durant de km mes o menys fins que trobem un nou trencant. a la dreta seguiriem la pujada cap a Bellmunt. Nosaltres seguim per l'esquerra amb tendencia a anar baixant fins que arribem a la carretera de Bellmunt, a la corba que hi ha passat el trencant de Mas Pedroses., i baixem per la carretera ja fins a arribar al cotxe.