diumenge, 24 de febrer del 2019

Bellmunt amb colla

Avui hem fet una sortideta atipica, no per la volta e si, si no per la colla que hem anat. En total 9 de colla. Per una banda, En Xevi R. en Jordi F, l'Anna R. i jo, i per altra el grup del joven, L'Erik, en Bernat, En Marc, En Buixi i en Sala.

Ens hem trobat al Bon Preu de l'avinguda del Castell i des d'allà hem enfilat directe cap al castell de Torelló recollint pel camí a en Jordi i l'Anna. Pujada al castell per escalfar i començar a entrar en calor i seguim cap als puig dels tres Batlles, el cual voregem per agafar el GR que ens durà cap a Coll de Duec.

Arribem al coll amb 1h 15 min. Allà ens separem, el grup dels nanos pujar'a Bellmunt per el camí de serragrenyada. Nosaltres anem a buscar la carretera, per agafar el camí que surt de dret a la corba de despres de Mas pedroses. L'Anna decideix baixar ja cap a Sant Vicenç.

Enfilem per el camí amunt reseguint el corriol per el qual vàrem baixar la setmana passada amb els nens fins a trobar un trencant a l'esquerra que puja a munt. El camí es força dret i marcat per les motos de trial. Sortim a la carretera, just a sota l'esplanada on es solen tirar amb el parapent.

Arribem a Bellmunt en 2h 5min. Allà, ens trobem als nanos que acaben d'arribar també. Mengem un entrepà a dalt de la creu i acte seguit ens acomiedem dels nanos de nou, ja que ells baixaran pel dret, mentre que nosaltres o fem per la carena de serragrenyada. A la baixada, sen's uneix una coneguda d'en xevi.

Fem tot el camí de baixada trotant pel corriol fins a arribar a Coll de Duec. Un cop allà, la nostra companya ens deixa, doncs té el cotxe aparcat a prop. Nosaltres a proposta d'rn Xevi anem a buscar un camí que puja de dret desde el cementiri i que te unes grans pendents de baixada pel pedrisar.

El cami segueix per un GR que ens porta vorejant Sant Pere fins a l'hipica de Sant Vicenç de Torelló. Travessem el poble i arribem trotan fins a les escoles on ja ens acomiadem d'en Jordi i donem per acabada la sortida d'avui.