dimarts, 29 de juny del 2010

Running a Torroella

Divendres vaig llevar-me força d'hora, a les 7. Havia quedat el dia abans amb en César i en Moi per anar a córrer una mica a les 8 del matí. Ells tenien pensat anar a córrer per la platja però a mi no em seduia massa la idea.

Un cop vestit i a punt vaig mirar el rellotge. Les 7:20!!, Uff! que d'hora que vaig. Així que vaig decidir sortir a fer la volta tot sol. La ruta de sempre carrilet, La gola i càmping.

Normalment i estic uns 45 min., calculava que si podia anar una mica fort podia fer-ho en uns 40-42 aprox. i arribaria al càmping sobre les 8 i si en tenia ganes m'enganxava amb aquell parell capa a la platja un ratet.

Tot i ser molt d'hora, el sol a Torroella ja apretava i un cop passat el carrilet i camí de la vola que no hi ha cap ombra es nota i molt. També vaig notar dues coses. La primera que feia dies que no corria i no em sentia excesivament lleuger. I la segona que encara arrossegava el refredat dels últims dies i em costava de respirar.

D'altra banda les cames van aguantar prou bé  i el temps total no va estar malament 44 min que seria lo normal. En arribar al carrer, aquell parell ja havien marxat i la veritat que em va anar molt bé que no hi fossin ja que a la platja les hagués passat magres.