dijous, 29 d’octubre del 2009

Agafant fondo

Avui em sortit amb en Jaume a caminar/correr una estona al matí.

Hem deixat el cotxe a Sant Vicenç i em anat tot caminant en direcció a Font de Nogueres. Em seguit la pista fins que em entrat a un prat que s'hi destingia un cami que enfilava muntanya amunt en direcció al Serrat Alt.

Ens hem tingut que buscar la vida una estona per entre el bosc, ja que hem estat 'experimentat' per nous camins i senders. Finalment hem anat a sortir al GR que porta del Serrat Alt al trencant de Saderra, Les gargantes i Coll de duec. Nosaltres hem fet cap al serrat alt i hem baixat trotant fins a trobar la pista que porta al Sot Gran, i un cop allà també trotant fins als col·legis.
Allà ens hem despedit i cadascú a tirat pel seu camí en Jaume de nou cap a Sant Vicenç a buscar el cotxe i jo he seguit corrent pel poligon fins que he arribat a Vilaseca.

En total 7 Kms i mitg i la sensació d'haver-me trobat algo millor que ahir.