dilluns, 1 de juny del 2009

Sortida al Quermany Gros

Avui una sortideta curta, doncs s'havia d'estar d'hora a casa. Hem anat des del Delfin Verde al Quermany gros passant per les basses d'en Coll. Ens i hem apuntat en César en Moi i Jo, doncs en Lluis arribava de despedida just quan sortiem.
Sortida a les 8 amb puntualitat britànica, i fem camí pel carril bici trencant cap a les basses d'en Coll, les quals travessem fins a arribar a Platja de Pals.
Agafem un trencant que duu a la deixalleria i ens fiquem per una pista que ens porta a la carretera en direcció Pals (platja).
A la rotonda agafem el primer trencant a la dreta que fa pujada i que s'endinsa pel bosc. Pista ampla marcada amb un PR (groc/Blanc) i plena de rocs i sorres durant força estona.
Pujem a la Font del Pou (crec que es deia així) per fer-hi una ullada i de pas un foto i acte seguit reculem per retrobar per la pista que anem seguint. Passem unes coves prehistòriques i comença la pujada, forta i amb bastant pedregam.
Arribem al cim del Quermany a on reposem i deprés de les fotos de rigor baixem per l'altre pista fins a Pals. Allà anem a buscar per carretera el camí per el qual hem vingut i tornem de nou cap al camping.

Una sortida plàcida i sencilla (un parell d'horetes justes) i amb un dia ideal doncs tot i fer sol no feia massa calor.

Total uns 28 Kms i poc més de 500 de denivell acumulat segons el GPS.

L'enllaç del Track és el següent: