dissabte, 17 de juny del 2017

Platja d'Aro (camí de Ronda)

Aquest matí hem anat a la platja amb la família. Jo he aprofitat per fer un xic d'exercici.

Camí de Ronda en direcció a S'Agaró
Dijous passat havia anat al fisio a que em dongués un repas al soli de la cama dreta que ja fa dies que em fa la guitza. Avui doncs, passats uns dies tocava provar la cama a veure com anava.

Hem estat a Platja d'Aro prop del Port Nàutic. Des d'allà havia investigat una mica a través de Wikiloc i havia vist que podia fer un tros del camí de Ronda.

Així doncs un cop colocada la familia a lloc i pendre una estona l'ombra. He pujat pel carrer del port nàutic fins al passeig on he trencat a la dreta per anar a buscar l'altra punta de l'espigó.

De seguida he trobat fites de GR (molt gastades) i les he seguit fins a arribar al final de l'espigó on des d'allà el camí s'enfilava per una pineda. Res més que un petit turó a l'altra banda del qual hi havia la cala de Sa Conca, una petita cala molt maca meitat de roca, meitat de sorra la qual he atravessat per agafar ja el camí de ronda. Aquest va vorejant el mar fins a S'agaró. Jo m'he quedat una miqueta abans d'arribar, en un bonic mirador quan portava aproximadament mitja hora caminant.

A la tornada he desfet el camí, aquest cop trotant una mica i parant de tant en tant per agafar aire, ja que la intensa calor que feia a les 11.30 del matí era asfixiant.

FITXA:
Platja d'Aro - Mirador35 min
Mirador - Platja d'Aro: 28 min
Temps Total: 1h 03 min
Distància: 6,5 kms
Desnivell: 51+/51-