dimecres, 4 d’agost del 2010

Running de vacances Versió 1.1

Altre cop a fer la ruta típica. Avui hem sortit amb en Moi i en César. Haviem quedat a les 7:30 Am, així que m'he llevat amb temps per no córrer amb el cos mitg adormit com en l'altre dia. 

Ja d'entrada, m'he posat al capdavant i marcat el ritme. Un ritme suau però alegre (segons els meus calculs a 5 el Km aprox.). Hem fet tot el carrilet amb aquest ritme durant tot el carrilet fins que a la pujada que hi ha al final hem apretat una mica per atrapar a un holandés que corria sol i que s'ha afegit al grup en arrivar al Mas el Pla. 

Hem seguit corrent fins al trencant de Torroella i de nou per la carretera en direcció a la gola. Durant un Km aprox. en César s'ha posat al davant del grup, jo creia que faria abaixar el ritme ja que en moi es queixava del ritme alt que portava jo fins al moment, però tot al contrari, m'anava just de seguir-li el pas. Arribats al rest. Picasso, hem tingut que parar, ja que en César havia d'agafar aire. Hem seguit caminant durant un minutet, i un cop que hem arrencat de nou, m'he posat de nou al capdevant. Aquest cop tot i no forçar el ritme, la resta s'em despenjen una miqueta. 

A mida que vaig  passant metres incremento la diferència amb en Moi que és el segon de la colla els demés s'han despenjat una mica més. En arribar a uns 500 metres de la drecera apreto el pas, i amplio la distància amb la resta. Entro al càmping amb un temps total de 40 min. 50 seg. Gairebé un minut més tard entra en Moi i algo més tard l'holandés i en César.