dimarts, 17 d’agost del 2010

Pujada al castell de Montgrí

Avui tot plegant de la feina he fet algo que ja feia dies que em rondava pel cap, he pujat al castell de Montgrí corrents. Volia pujar i baixar després per la vessant del Montplà per així donar una volta d'uns 10 Kms, però al final les cames i la calor m'han fet optar per fer la sortida més curta i baixar pel mateix camí de pujada.

He sortit a les 5 de la tarda més o menys i el llorenç encara apretava de valent. Després de tres minuts caminat per escalfar cames he començat a trotar muntanya amunt.

La pujada per la pista la recordava amb força menys pendent la veritat i m'ha costat lo seu seguir corrent fins a entrar al caminet que ja és més pla. A partir del caminet he pogut recuperar una mica, ja que en algun tram inclús fa baixada. Llavors ja s'ha complicat una mica en tornar a enfilar-se, ja que a més el camí era de roca i no de terra la qual cosa dificultava molt el poder córrer amb certa fluidesa.

He seguit corrent gairebé fins a arribar al coll, a pocs metres d'on hi ha la creu de Santa Caterina,  i he seguit caminant a pas lleuger durant una estona. Llavors he anat alternant estones de running amb algunes estones de treking, i és que a part del sol que apretava, tenia molt mal de cames, (continua la sobrecàrrega als bessons).

Finalment he arribat al castell am un temps de 24min 38seg. Un cop a dalt m'he près un gel i he begut algo d'aigua per recuperar, i després d'un parell o tres de minuts de recobrar l'alè he començat a baixar tot corrent per el GR desfent el camí de tornada.

La tornada també ha estat dura, ja que baixar amb aquell rocallam et deixa les cames fetes mistos. Finalment he arribat a baix amb un temps de 38min 45 seg. Un bon temps, però millorable en unes condicions més òptimes.