dissabte, 15 de maig del 2010

3ª Prova GES EXTREM '10( Cabrera)

De nou la Ges Extrem i jo sense entrenar desde la collada fonda! Que coi, pit i collons tu a córrer!.


Bé, això es el que hem vaig estar dient durant part de la setmana passada, doncs no tenia gaire clar que una cursa tant dura com aquesta la pogués córrer amb unes minimes garanties de sobreviure.


Bé, anem al gra. Reunió com sempre al pàrking del Mercat municipal i després dels preparatius de rigor enfilem cap al camí de l'Hora. a on farem la sortida.


Un cop sona el petard com sempre la sortida rapidíssima, tot i que avui no m'ho ha semblat tant com altres dies. Durant els primers quilòmetres he ant rodant amb un grupet on hi havia la Núria fernandez  (que s'estrenava avui), en Xevi R., L' Emili G. i en J. Farrús. Per davant teniem a una bona pila de corredors que haviat han obert forat amb nosaltres. 


Mica a mica la Nuria i jo ens hem anat distanciant de la resta fins que hem anat bona part del cami els dos sols. Més endavant hem vist (o intuit perque amb la boira no es veia res) que teniem en Jordi A. al davant nostre i hem anat a caçar-lo, cosa que hem aconseguit amb relativa facilitat. A partir d'aqui venia un tram força exigent fins a arribar al pla de Sant Julià i ha sigut on he pagat les conseqüencies de no haver entrenat aquests dies.


Mica a mica he vist com la Nuria se m'escapava i jo no tenia forces per seguir-la, cada vegada hem notava més buit. Per sort la ciencia fa miracles i m'he fotus un d'aquells gels miraculosos que deuen estar fets a base d'espinaques d'en Popeye, perque aviat m'he sentit millor i en sortir del pla de Sant Julià i enfilar la pista de ciment, ja anava com una moto de nou!.


Massa tard però, la Núria ja debia ser a la Xina!, Així doncs he fet els últims quilòmetres sol intentant no defallir per mantenir  la posició. 


L'arribada a Cabrera amb 1h 22 min 34 seg. No està malament, jo calculaba bastant més abans de sortir.


Esperem que per la última cursa hagi pogut sortir una mica més i no pateixi tant.