dilluns, 5 d’abril del 2021

Trail de Bisaura 'S' (lesionat de nou)

Avui hem anat amb l'Iker a fer un reconeixement del Trail del Bisaura (recorregut 'S' de 12 Kms), ja que vol apuntar-s'hi en la propera edició que el Covid-19 ho permeti.

Per tant, cap a Sant Quirze hi falta gent!. Deixem el cotxe a l'aparcament de l'entrada i anem caminant fins la plaça on posem en marxa el crono per intentar cronometrar el temps que estem a fer la volta i arrenquema trotar.

En els primers metres anem amb pas força alegre i de seguida sóm trotant per pista fora del poble. Potsser massa alegres, passats els primers 10 minuts, hem de fer parada tècnica ja que a l'iker se li ha regirat una mica l'estòmac i seguim caminant durant uns metres perque es refaci.

Trotem de nou al començar la baixada cap a Montesquiu el qual podem travessar sense cap incidència. arribem el pont i comencem la pujada fins al Castell de Montesquiu la qual fem gairebé tota trotant. Durant la pujada noto que segueixo amb les molesties al bessó dret que ja vaig notar durant la volta de Dilluns passat, no obstant és suportable. Seguim per el corriol que puja fins al castell caminant i enllacem amb el corriol de baixada que ens ha de dur capa a la Font Codineta.

Fem el corriol de baixada trotant fins a trobar la pista i seguim trotant fins a la corba on normalment es posa el primer avituallament del trail. Just arribar al capdamunt, noto una forta estrevada al bessó, amb el qual hem de parar un moment.

Decidim seguir endavant tot i que vaig molt adolorit. Intentarem acabar la volta caminant. Seguim pel corriol i arribem a la casa de la Solana on trobem una pista amb lleugera baixada. Intentem trotar una mica, però el dolor es intens m'és impossible trotar.Seguidament, trobem un trencant i decidim agafar una pista que surt cap avall i que segons el View Ranger enllaça amb el corriol que venia desde el Castell, així que fem camí cap allà i desfem de nou el corriol per arribar al Castell.

Des del Castell anem camionant directament per carretera cap a Sant Quirze, on donem per acabada la volta d'avui més aviat del previst i amb el regust amarg d'una nova lesió que es presenta llarga de recuperar.